Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Komunikační strategie společnosti CrossCafe original s.r.o.
Mukenšnablová, Petra ; Olšanová, Květa (vedoucí práce) ; Halík, Jaroslav (oponent)
Cílem této bakalářské práce je analyzovat současnou marketingovou komunikaci největšího českého kavárenského řetězce CrossCafe original s.r.o. Teoretická část práce se zabývá marketingovou komunikací a komunikačním plánováním. V praktické části je sestavena SWOT analýza společnosti CrossCafe na základě veřejně dostupných informací, vlastního pozorování, konkurenční analýzy a výsledků vlastního on-line dotazníkového šetření mezi současnými zákazníky. Následně jsou s přihlédnutím k výsledkům SWOT analýzy navrženy možná vylepšení marketingové komunikace společnosti CrossCafe.
Podnikání na českém trhu ve formě franchisingu
Hrubcová, Veronika ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Turnerová, Lenka (oponent)
Tato bakalářská práce zpracovává téma "Podnikání na českém trhu ve formě franchisingu". Je rozdělena na tři hlavní kapitoly. V první části se zabývá teoretickou stránkou věci, výhodami a nevýhodami franchisingu, definuje hlavní pojmy a druhy franchisingu, jeho používané definice a zároveň popisuje stručnou historii. Druhá kapitola popisuje vývoj franchisingu v České republice, vyjmenovává organizace zastřešující franchising a uvádí největší franchisové systémy fungující na našem území. Třetí a poslední kapitola se věnuje samotnému procesu zavádění franchisingu ve firmě a pomocí SWOT analýzy porovnává silné a slabé stránky, příležitosti a hrozby konceptu, v tomto případě firmy CrossCafe Original s.r.o.
Návrh na vylepšení marketingové strategie pro kavárnu CrossCafe
Vácha, Pavel ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Tichavský, Petr (oponent)
Cílem této bakalářské práce je popsat franchisingový řetězec kaváren CrossCafe. V práci jsem čerpal jak z teoretických znalostí, tak z praktického výzkumu v terénu. Za pomoci SWOT analýzy, analýzy konkurence, určení typického zákazníka a zhodnocení současné marketingové strategie je navržena nová alternativní strategie, včetně návrhů, jakým směrem by se mohl celý koncept ubírat do budoucna.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.