|
Komunikační strategie společnosti CrossCafe original s.r.o.
Mukenšnablová, Petra ; Olšanová, Květa (vedoucí práce) ; Halík, Jaroslav (oponent)
Cílem této bakalářské práce je analyzovat současnou marketingovou komunikaci největšího českého kavárenského řetězce CrossCafe original s.r.o. Teoretická část práce se zabývá marketingovou komunikací a komunikačním plánováním. V praktické části je sestavena SWOT analýza společnosti CrossCafe na základě veřejně dostupných informací, vlastního pozorování, konkurenční analýzy a výsledků vlastního on-line dotazníkového šetření mezi současnými zákazníky. Následně jsou s přihlédnutím k výsledkům SWOT analýzy navrženy možná vylepšení marketingové komunikace společnosti CrossCafe.
|
|
Podnikání na českém trhu ve formě franchisingu
Hrubcová, Veronika ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Turnerová, Lenka (oponent)
Tato bakalářská práce zpracovává téma "Podnikání na českém trhu ve formě franchisingu". Je rozdělena na tři hlavní kapitoly. V první části se zabývá teoretickou stránkou věci, výhodami a nevýhodami franchisingu, definuje hlavní pojmy a druhy franchisingu, jeho používané definice a zároveň popisuje stručnou historii. Druhá kapitola popisuje vývoj franchisingu v České republice, vyjmenovává organizace zastřešující franchising a uvádí největší franchisové systémy fungující na našem území. Třetí a poslední kapitola se věnuje samotnému procesu zavádění franchisingu ve firmě a pomocí SWOT analýzy porovnává silné a slabé stránky, příležitosti a hrozby konceptu, v tomto případě firmy CrossCafe Original s.r.o.
|
|
Návrh na vylepšení marketingové strategie pro kavárnu CrossCafe
Vácha, Pavel ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Tichavský, Petr (oponent)
Cílem této bakalářské práce je popsat franchisingový řetězec kaváren CrossCafe. V práci jsem čerpal jak z teoretických znalostí, tak z praktického výzkumu v terénu. Za pomoci SWOT analýzy, analýzy konkurence, určení typického zákazníka a zhodnocení současné marketingové strategie je navržena nová alternativní strategie, včetně návrhů, jakým směrem by se mohl celý koncept ubírat do budoucna.
|